torsdag 24. desember 2009

God Jul fra Lofoten

Jeg ville bare ønske alle lesere og følgere av bloggen min, en riktig god jul og ett godt nytt år. Måtte det nye året  gi dere mange fine opplevelser og fremgang.  I jula er det jo så god mat, og nå skal jeg spise pinnekjøtt. Gleder meg til å å nyte kvelden med familien min. Er jeg heldig blir det vel et glass rødvin til maten:-)

 Hva spiser dere på julaften?  Har vært morsomt å se noen kommentarer fra dere om dette og kanskje om dere har noen nyttårsforsetter ...
Jeg skal slutte å snuse....må jo bedre helsen litt. Et par bokser snus om dagen er litt for mye.
Må vel også trimme litt mere....frisk luft i fjellet gjør godt for kroppen. Har vært litt slapp på dette området i det siste.

Nå må jeg komme meg til bords og nyte den gode julematen...

God jul til dere alle, og nyt kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar