fredag 11. desember 2009

Flott Carola Konsert i Lofoten

Onsdag var jeg vitne til en flott julekonsert av Carola. Det var stor stemning i lofothallen. En perfekt forberedelse til julen vi har foran oss. Hallen var stappfull av mennesker i god stemning. Noen mente at det ble litt for lite sang, og for mye bibelske  fortellinger, men jeg mener dette var en fin blanding.

 Vi trenger av og til å bli påminnet hva julen egentlig handler om. Det handler ikke minst om å hjelpe de som trenger en hjelpende hånd. Det er hjerteskjærende å se alle barna og familiene som sulter rundt om i verden. Og vi må ikke glemme de mange familiene i Norge som sliter i hverdagen, og som trenger støtte og hjelp.

Men vi skal også finne tid til å kose oss i julen. Være sammen med familie og venner, og bare nyte høytiden.

Forresten er det hyggelig å se så mange har blitt følgere av bloggen min. Kom gjerne med kommentarer om bloggen min:-) En av dere vil være vinneren av rorbuferien som jeg skal trekke ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar